شیشه UPVC

شیشه ها و فریم های uPVC

شیشه UPVC : چگونه می توان شیشه ها و فریم های uPVC را با محیط زیست آشتی داد؟ جهان همواره در حال تغییر است. اشیاء هنگامیکه وارد محیط زیست می شوند روبه بدتر شدن می روند. بنابراین در این شرایط چه می توانیم بکنیم؟

محیط زیست ما تبدیل به یک گورستان می شود! معلوم است که شما، بعنوان صاحب خانه، باید مانند دیگران کارهای زیادی بکنید. همگی باید برای حفظ محیط زیست تلاش کنیم.

به لطف تکامل تکنولوژی، پیشرفت عمده ای هم در تولید اشیاء دوستدارمحیط زیست رخ داده است. این اشیاء سازگار با اکوسیستم، نه تنها باعث می شود نگاه و احساس شهروندی در افراد بالا برود، همچنین احساس افتخار به هر فرد می دهد که خانه ای دوستدار محیط زیست دارد.

مختصری درباره ی ساختمان های سبز

شیشه ساختمان سبز

ساختمان سبز ساختاری است که از آب کمتر استفاده می کند، بازده انرژی را بهینه می کند، منابع طبیعی را حفظ کرده و اتلاف کمتری در پی خواهد داشت. در مقایسه با ساختمان های معمولی، بازده مصرف انرژی ساختمان های سبز 35 تا 40% بیشتر است. ساختمان های سبز در سراسر جهان تاثیر شگرفی بر محیط زیست دارند.

در ادامه لیستی شامل چند راهکار ساده ارائه می کنیم که با رعایت آها می توانید به راحتی خانه ی خود را تبدیل به یک ساختمان سبز کنید:

 نما

یک راه برای حفظ محیط زیست نصب شیشه های مخصوص اکوسنس است. این نوع بینظیری از شیشه های با عملکرد بالا است که به شما کمک می کند بین جنبه های زیبایی شناسی واقتصادی، عملکرد و ظرافت توازن خوبی برقرار کنید. این نوع شیشه برای شرایط آب و هوایی خاص هندوستان مناسب است، که بیشتر به سردسازی احتیاج دارند و نه گرمایش. این شیشه های نماکاری همچنین مانع عبور تابش خورشید به درون خانه می شوند.

 

پنجره های شیشه ای

» درباره شیشه سکوریت جام بیشتر بدانید

برای فضاهای تجاری می توان از رنج وسیعی از شیشه های مخصوص معماری، زیبا و کنترل کننده ی تابش خورشیدی استفاده کرد. پنجره های خورشیدی با عملکرد بالا و با دوام و مجهز به تکنولوژی کنترل خورشیدی هستند، که گرمای وارد شده به داخل ساختمان را کاهش می دهند.

برخی از ویژگی های شیشه های کنترل خورشیدی به صورت زیر هستند:

  • از لحاظ زیبایی شناسی کاملا قوی هستند
  • کاهش تابش شدید خورشید
  • بهبود بازده انرژی
  • دفع خطرات ناشی از اشعه UV خورشیدی
  • وجود رنج های متفاوتی از آنها

با رعایت این دستورالعمل های ساده نه تنها می توانید با بازدهی انرژی بیشتر، در محیط راحتی زندگی کنید بلکه می توانید اثرات مثبتی هم بر محیط زیست داشته باشید.

 

درب های شیشه ای

درب های شیشه ای گزینه ی بسیار مناسبی برای حمایت و حفاظت از محیط زیست هستند. آنها برای نگهداری انرژی و همچنین شیک کردن فضا انتخاب بسیار خوبی هستند. اگر به دنبال شیشه ی مناسبی هستید تا در ساختمان خود نصب کنید، AIS Opal glass گزینه خوبی است و از لحاظ اقتصادی هم مقرون به صرفه می باشد. همچنین برای ایجاد ویوی جالب دستتان باز است که رنج وسیعی از شیشه ها را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های اصلی پنجره های uPVC این است که در برابر گرما، سرما ، باد، باران و برف مقاوم اند و دچار زنگ زدگی، پوسته پوسته شدن و لایه برداری نمی شوند. اگر یک بار uPVC را نصب کنید لازم نیست درباره ی حفاظت و نگهداری آن نگران باشید، چرا که این ماده طول عمر بالایی دارد.

دیدگاه ها (4)

  1. شجاعی

در خصوص شیشه های هوشمند اطلاعاتی میخواستم

  پیوست ها
 
  1. Super User    شجاعی

با سلام. در این خصوص در حال نگارش مطلبی هستیم
موفق باشید

  پیوست ها
 
  1. احمدی

ممنون از مطالب جامع و کاملتان

  پیوست ها
 
  1. Super User    احمدی

ممنون از نظرتان

  پیوست ها
 
.

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

Posting comment as a guest.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
مشاوره و پشتیبانی: 09121388945