مقایسه شیشه سکوریت و شیشه لمینت

مقایسه شیشه سکوریت و شیشه لمینت

هنگامی که به ارتقاء یا جایگزینی پنجره ها توجه می شود دو مورد از محبوب ترین گزینه های شیشه ای سکوریت و لمینت وجود دارد. و به دلایلی! هر دو قوی و با دوام هستند. به طوری که آنها هر دو به عنوان "شیشه ایمنی" شناخته می شوند که می توانند در مکان های خطرناک (مانند آسمان خراش ها، ساختمان های شیشه ای) استفاده شوند.

شیشه لمینت

یک مقایسه خوب برای شیشه های چند لایه می تواند یک شیشه ساندویچی باشد. دو (یا بیشتر) لایه های شیشه ای با یک لایه پلاستیکی ترکیب می شوند. این دو لایه از شیشه یک پنجره ضخیم تر و قوی تر را ایجاد می کند (عالی برای امنیت خانه). به همین دلیل است که در بسیاری از درهای ورودی، آکواریوم، درهای کشویی، شیشه جلو و موارد استفاده می شود.

یکی از مزایای شیشه های چند لایه این است که اگر آن شکسته شود آن را به لایه پلاستیکی بیشتر از تبدیل شدن به قطعات کوچک می چسبد حفظ این یکپارچگی ساختاری نه تنها به جلوگیری از آاسیب های بزرگ کمک می کند بلکه یک مزیت ایمنی بزرگ (در موارد تصادفات اتومبیل، به عنوان مثال) است. همچنین، اگر شما به دنبال عایق صدا هستید لایه های چند لایه شیشه ای بهترین گزینه را ارائه می دهد. به طور مشابه، این لایه ها می توانند تا 99 درصد نور UV را حفظ کرده و به میزان قابل توجهی بهبود بهره وری انرژی را افزایش دهند.

شیشه ی حرارت دیده یا سکوریت

شیشه ای ساخته شده از طریق یک فرایند به نام "خنک کننده هوای" قوی و با دوام می باشد. شیشه ای که از پیش قطع شده و لبه دار می شود و در یک کوره خنک کننده قرار داده می شود سپس به وسیله یک سیستم جت هوا خنک می شود. روند خشك كردن شیشه خمیری حدود 4 تا 5 برابر قویتر از شیشه های غیر خشك در همان اندازه و ضخامت است.

یک ویژگی منحصر به فرد این شیشه است که دارای استحکام کششی بیشتر از شیشه های چند لایه است. این بدان معنی است که قادر به خم شدن بدون شکستن است. به همین دلیل، شیشه های معطر معمولا در آسمان خراش ها یا در مناطقی که مستعد ابتلا به آب و هوای شدید هستند مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شیشه سکوریت بشکند، آن را به طور معمول به لبه های با لبه های تیز شکستنه نمی شود. در عوض، آن را به قطعه کوچک و گرد تبدیل می شود (که به طور قابل توجهی خطر آسیب را کاهش می دهد). یکی دیگر از مزایای شیشه های سکوریت این است که معمولاً قیمت حمل آنها کمتر از شیشه های سکوریت است.

در صورت نیاز  ببه هر نوع شیشه سکوریت و لمینت با سایت تماس، تا متخصصان شیشه ای ما که بیش از 25000 پنجره و درب را  در تهران، اصفهان و سایر شهرستان ها جایگزین کرده اند شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاه ها (1)

  1. طباطبایی

قیمت شیشه سکوریت بیشتر است یا لامینت

  پیوست ها
 
.

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

Posting comment as a guest.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
مشاوره و پشتیبانی: 09121388945