شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC

خرید شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC

 

 شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC چیست و چرا باید از این شیشه استفاده کنیم؟ اگر به دنبال ظاهری جدید برای خانه یا مغازه یا محل کار خود هستید، شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

 شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC با اجازه ورود نور بیشتر به فضای داخلی به زیبایی خانه و محیط کار شما کمک بسیاری می کند.  این پنجره ها راحت ترین عناصر تزئینی هستند که می توانید برای داشتن یک خانه مدرن، مینیمال و شیک از آن ها استفاده کنید.

 

این شیشه ها باعث می شود مصرف انرژی در خانه یا محل کار شما بسیار کمتر شود، همچنین از ایمنی بالایی برخوردار بوده و به محیط زندگی و محل کار شما زیبایی خاصی می بخشد. شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC باعث می شود که در دراز مدت در هزینه های شما صرفه جویی گردد.

 خرید انواه شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC

ما در جام تک بسیار مفتخریم که تیمی از نصابان تاییده شده داریم که تضمین می کنیم تمام کارها با بالاترین استانداردها و کمترین اختلال در برنامه و خانه شما انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباه شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC موجود ما همین امروز با شماره تلفن های 02188705965 و یا 09122388547 تماس بگیرید. 

شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC چیست؟

uPVC نوعی پلاستیک است و کوتاه شده ی عبارت پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است. همچنین یو پی وی سی به دلیل سخت بودن و عدم انعطاف پذیری به عنوان پی وی سی سخت نیز شناخته می شود. این ماده در برابر PVC که معمولاً در لوله کشی ها و قاب پنجره استفاده می شود مقاوم است.

 

 شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC

 

چرا استفاده از یو پی وی سی برای قاب پنجره ها مناسب است؟

ثابت شده است که شیشه یو پی وی سی دارای عملکرد و دوام عالی است و ماندگاری بسیار بالایی دارد که به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد و به همین دلیل یه ماده عالی برای استفاده در پنجره هاست. همچنین شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC به دلیل عایق بودن در برابر حرارت و صدا بسیار ارزشمند بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها می شود.

استفاده از شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی: راه پله های شیشه ای

مزایای شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC

اگر به دنبال شیشه دو جداره جدید برای عایق کردن خانه خود هستید، شیشه پنجره های یو پی وی سی گزینه عالی برای شما هستند. شیشه جام تک برخی از مزایای کلیدی شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC  را برای شما مشخص کرده است:

  • uPVC یک ماده سبک وزن است که باعث می شود نصب شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC بسیار سریع و آسان باشد.
  • نگهداری و تمیزکردن شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC بسیار راحت است.
  • uPVC به طور طبیعی یک ماده گرم است و قاب های چند محفظه یو پی وی سی عموماً عایق های حرارتی بهتری نسبت به آلومینیوم هستند.
  • شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC می تواند تا 20 سال به بهترین کیفیت باقی بماند و به این معنی است که یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در هنگام خرید شیشه می باشد.

معرفی انواع شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC در جام تک

پنجره کج شو و گردان

 

پنجره های کج شو و گردان به خاطر ویژگی های عایق هوا و ایمنی بالایی که دارند مدت هاست که یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه بوده است. این پنجره ها بسیار کاربردی و چندکاره هستند زیرا دارای مکانیزم لولا می باشند یعنی می توان آن ها را به دو طریق باز کرد.

 شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC از نوع کج شو و گردان می تواند به سمت داخل باز شود و یا از پایین مج شود تا بالای پنجره به سمت اتاق، زاویه داشته باشد.

این شکاف کوچک که هنگام باز کردن پنجره ایجاد می شود می تواند به تهویه کمک کند همچنین امنیت آن بیشتر است زیرا هیچکس نمی تواند از شکاف آن عبور کند.

مزایای پنجره کج شو و گردان

 همانطور که قبلاً ذکر شد پنجره های کج شو و گردان در زمینه ی تهویه بسیار انعطاف پذیر می باشند. برای ورود هوا به خانه نیازی نیست پنجره را کامل باز کنید فقط کافیست آن را کج کنید. این نوع طراحی همچنین تضمین می کند که آب باران به دلیل کج بودن، وارد خانه نشود. 

این شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC بسیار انعطاف پذیرند به همین دلیل می توان از آن ها برای فضاهای کوچک تر مانند حمام استفاده کرد. همچنین شما قادر خواهید بود بدون اینکه یک پنجره بزرگ به سمت اتاق چرخانده شود باز کنید. 

آخرین نکته که بسیار حائز اهمیت است تمیزکردن آسان این پنجره ها از داخل و خارج است که نیاز به نردبان و یا خم شدن به بیرون پنجره ندارد و خطرات آن بسیار کاهش می یابد. این به این معناست که نصب و نگهداری از آن ها بسیار آسان است.

پنجره لولادار کشویی عمودی

پنجره های کشویی عمدی به صورت عمودی در امتداد یک مسیر تعبیه شده باز می شوند. این پنجره ها بسیار محبوب هستند زیرا شامل هم پنجره های تک جداره و دو جداره هستند. تفاوت این دو به پنل های قابل اجرا بر می گردد. 

مزایای پنجره های کشویی عمودی

 

پنجره کشویی عمودی

 این مدل شیشه پنجره یو پی وی سی uPVC دارای مزایای بسیاری است از جمله اینکه نسبت به دیگر مدل ها از قطعات کمتری ساخته می شود که باعث می شود تعمیر و نگهداری آن بسیار آسان باشد. 

در این پنجره های هم از شیشه های با کیفیت بالا استفاده می کنند که باعث می شود در کاهش مصرف انرژی بسیار کارآمد باشند و در نتیجه هزینه کمتری برای قبض های خود می پردازید. 

پنجره های کشویی عمودی بسیار آسان باز می شوند و به صورت کشویی بالا می روند یعنی شما از حداکثر فضای اتاق خود استفاده می کنید و برای فضاهای کوچک تر نیز یک انتخاب فوق العاده است.

این سبک  پنجره بسیار متنوع بوده و برای هر خانه ای مناسب است. چه در یک ملک بزرگ زندگی کنید یا یک آپارتمان شیک و مدرن، این پنجره های عمودی بسیار کاربردی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها (0)

.

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

Posting comment as a guest.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
مشاوره و پشتیبانی: 09121388945