انواع درب شیشه ای: هر آنچه باید درباره درب های شیشه ای بدانید

انواع درب شیشه ای: هر آنچه باید درباره درب های شیشه ای بدانید

درب شیشه ای یکی از رایج ترین انواع شیشه های خانگی و تجاری است. انواع درب شیشه ای مدرن که برای استفاده در طراحی داخلی و خارجی ایمن هستند از شیشه سکوریت ساخته شده اند و از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی کارآمد بوده و در سبک های مختلفی عرضه می گردند.


در جام تک، تکنسین های ما برای نصب، تعمیر و تعویض انواع درب شیشه ای با هر و شکل و اندازه مجهز و کارآزموده می باشند. شیشه جام تک برای تمام مصارف شیشه ای شما از درب حمام تمام شیشه ای گرفته تا درب بیرونی با قسمت های شیشه ای، آماده ی همکاری است.


درب شیشه ای داخلی

انواع درب شیشه ای داخلی

درب شیشه ای داخلی که یکی از انواع درب شیشه ای است را می توان متناسب با میزان فضای شما و زیبایی شناسی، شخصی سازی و طراحی نمود. درب های شیشه ای داخلی فقط پارتیشن نیستند، آنها بخشی منحصربفرد و کاربردی در طراحی خانه شما محسوب می شوند.
انواع درب شیشه ای از درب مات برای حمام گرفته یا درب حکاکی شده کمد تا درهای فرانسوی که به اتاق ناهارخوری یا فضای نشمین باز می شوند، باعث می شوند اتاق ها بزرگ تر و جادار تر به نظر برسند اما همچنان حریم شخصی شما را حفظ می کنند.
ما در جام تک مفتخریم که انواع درب شیشه ای داخلی سفارشی را ارائه می کنیم که برای هر نوع فضایی طراحی شده اند.


درب شیشه ای خارجی


درب های بیرونی را می توان با صفحات بزرگ شیشه ای که داخل یک قاب قرار دارند درست کرد مانند درب های کشویی، یا می توان آن ها را از موادی مانند چوب سخت، فلز، کامپوزیت یا پنجره های کوچک تر در داخل درب ساخت.
جام تک با طراحی و نصب درب های شیشه ای به دیزاین خانه و محیط کار شما روح می بخشد. اگر به دنبال نصب، تعمیر یا تعویض درب کشویی بیرون، درب ورودی و یا درب فرانسوی هستید با جام تک تماس بگیرید.

 درب شیشه ای


مزایا و انواع درب شیشه ای


معمولاً در معماری هنگام بازسازی و ساخت ساختمان های جدید، درب شیشه ای پرکاربردترین ویژگی به شما می آید. درب های شیشه ای علاوه بر این که فضا ی داخلی خانه را به بیرون باز می کند، مزایای بسیار دیگری نیز دارند.
درب شیشه ای دارای انواع مختلفی است از لولایی و کشویی گرفته تا جمع شونده و چرخشی.

درب شیشه ای

 

برخی از مزایای کلی درب های شیشه ای


درب های شیشه ای اجازه می دهند نور عبور کند. درهایی که به بیرون خانه باز می شوند نور طبیعی را به داخل خانه راه می دهند. این نور خورشید بسیار خوشایندتر از نور مصنوعی به نظر می رسد، با محیط زیست سازگار بوده و هزینه های برق و انرژِی های دیگر را کاهش می دهد.
هنگامی که درب شیشه ای برای فضای داخلی استفاده می شود اجازه می دهد که نور از اتاقی به اتاق دیگر عبور کند و فضایی روشن و بسیار جذاب ایجاد می کند.
یکی از نارضایتی ها از درب شیشه ای عدم رعایت حریم خصوصی است. اما شما می توانید در عین حفظ حریم خصوصی همچنان از نوری که از آن عبور می کند لذت ببرید : با استفاده از شیشه های رنگی، مات یا حکاکی شده.
مزیت اصلی درب های شیشه ای این است که به راحتی تمیز می شوند و بسیار با دوام هستنند. شیشه خورده نمی شود، زنگ نمی زند، گرد و غبار و کثیفی را جمع نمی کند. تنها نگهداری مورد نیاز، پاک کردن گاه به گاه با یک تکه پارچه است.
وجود تکنولوژِی مدرن چاپ دیجیتال ما را قادر ساخته تا درب های شیشه با طرح ها و نقش های گوناگون داشته باشیم. به طور مثال مشاغل مختلف می توانند طرح لوگوی شرکت خود را بر روی شیشه ایجاد کنند.
امروزه انتخاب رنگ و نوع درب شیشه ای در بازار بسیار زیاد است.


انواع درب شیشه ای


درب تک لولایی


این مدل یکی از انتخاب های رایج و سنتی است که یک لولای چرخان در یک طرف چارچوب قرار دارد و باعث می شود سمت دیگر درب از دیوار باز شود. یک درب لولایی می تواند به سمت بیرون یا داخل و یا هر دو باز شود و هم کاربرد داخلی دارد هم خارجی.


درب های فرانسوی


این ها یک جفت در تک لولایی هستند که به دور از هم باز می شوند. معمولاً از چند پنل شیشه ای که در قاب های چوبی قرار دارند تشکیل شده و هر دو در به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شود. این نوع درب شیشه ای هم برای بیرون و هم داخل استفاده می شود و یک نمای بسیار جذاب به خانه می دهد.


درب های بای فولد

درب بای فولد

 

این نوع درب ها از یک سری پنل تکی تاشو ساخته شده اند که مانند درب های تک لولایی می تواند بدون قاب یا با قاب باشد. این درها از دو یا چند پنل لولایی ساخته شده اند.


درب های محوری


این مدل درها دارای لولاهایی هستند که در پایین و بالای در، اغلب در خارج از مرکز یا نقطه مرکزی نصب شده اند. این به آن معناست که وقتی در باز است، قسمتی از آن بیرون و قسمتی در داخل قرار دارد. درهای چرخشی می توانند تکی یا چندتایی باشند.


درهای کشویی


این نوع درب به جای بیرون یا داخل، به سمت کنار باز می شود و روی چارچوب یا پنل شیشه ای میلغزد. درهای کشویی با دیوارهای بزرگ شیشه ای دید را به حداکثر رساده و فضای بیرون و داخل را به هم متصل می کند.

 

دیدگاه ها (0)

.

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

Posting comment as a guest.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
مشاوره و پشتیبانی: 09121388945