پارتیشن اداری: 5 مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات

پارتیشن اداری: 5 مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات

پارتیشن اداری شیشه ای امروزه به یکی از ترندهای اصلی در طراحی داخلی و توسعه در اداره جات تبدیل شده است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای نه تنها برای دفاتر کاری بلکه برای مراکز تجاری بزرگ و جادار نیز بسیار کاربردی می باشد. اغلب پارتیشن اداری شیشه ای را می توان در دفاتر کوچک شرکت های خصوصی و مدرن یافت. اما استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای برای این مکان ها چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

1. اولین و اصلی ترین مزیت بارز پارتیشن اداری، ظاهر شیشه ای بی نقص و بینظیر آنهاست. هیچ نوع دیوار دیگری نمی تواند چنین ظاهر ظریفی داشته باشد. پارتیشن اداری نه تنها فضا را قسمت بندی می کند و مکان های کاری را تنظیم می کند، بلکه فضای اداری را تزئین کرده و به نورانی بودن فضا و حس شفافیت می افزاید.

2. دومین مزیت پارتیشن اداری، نوع فضا و آمبیانسی است که ایجاد می کند است. برخلاف دیگر دیوارهای مات با ساختار متراکم، دیوار شیشه ای تصور یک فضای بسته را برای افراد ایجاد نمی کند. با ساخت پارتیشن اداری، نور خورشید به راحتی به فضای کار هر کارمند نفوذ می کند. کار در فضای باز و روشن، لذت بخش تر و راحت تر است. 

3. مسئله دیگر سازگاری با محیط زیست در مواد سازنده پارتیشن اداری می باشد. شیشه عاری از بخارات مضر، بوی نامطبوع و سایر عوامل نامطلوب است. از مزایی اصلی پارتیشن اداری شیشه ای می توان به تمیز، ایمنی بالا، دوام و قابل اطمینان بودن آن اشاره کرد.

4.  انعطاف پذیری در حرکت، فشردگی و امکان تنظیم مجدد پارتیشن اداری شیشه ای در هر زمان را نباید دست کم گرفت. علاوه بر این، پارتیشن شیشه ای به این دلیل که هر گونه ابعاد لازم را می گیرد، فرصتی را برای طراحی محل کار کارمندان فراهم می کند. در صورتی که وجود پارتیشن شیشه ای در مکانی خاص، غیر ضروری باشد می توان آن را به طور کامل جدا کرد و یا در جای جدیدی نصب کرد. 

5. آخرین و شاید مهم ترین مزیت پارتیشن اداری شیشه ای، دوام و ایمنی کامل آنهاست. چنین سازه هایی از شیشه سکوریت ایمن ساخته می شوند که شکستن تصادفی آن بسیار دشوار و تقریباً غیر ممکن است. البته که شیشه به هر حال شیشه است، اما باید سهمگین ترین ضربه ها را وارد کرد تا بتوان شیشه سکوریت را شکست.

پارتیشن شیشه ای اداری، کارایی و بهره وری کارکنان را افزایش می دهد. این به کارمند کمک می کند تا بهتر کار کند و در نتیجه می تواند عملکرد شرکت را تا حد زیادی بهبود بخشد، که در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان، پول و منابع انسانی می شود. همچنین این فرصت را برای شرکت فراهم می کند تا کسب و کار خود را رونق بخشد و به راحتی همه مسائل را مدیریت کند.

با رشد جهانی رقابت بین شرکت ها، برای هر کمپانی مهم است که به طور مولد کار کند و در رأس بازار خود باشد. جذب مشتری جدید بسیار دشوار است. پارتیشن اداری شیشه ای ظاهری دلپذیر و مدرن به هر دفتری می دهد.

 

کاربردهای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از دیزاین های مشترک برای طراحی های داخلی در ادارات، اماکن تجاری و ساختمان های عمومی است. از پارتیشن های شیشه ای معمولاً برای موارد زیر استفاده می شود:

  • ساخت قسمت های کاری متمایز اما باز که حس داشتن فضای اختصاصی را به افراد می دهد و در عین حفظ حریم خصوصی، فضای کاری در تمامی نقاط جریان می یابد.
  • محصور کردن مناطق جداگانه بدون محدودی کردن خطوط دیر و نور.
  • ایجاد قسمت هایی از راهروها و درب های ورودی
  • ایجاد یک طراحی خاص در دفاتر کاری

ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

دیوارهای شیشه ای داخلی دارای مزایای بسیاری هتسند که آنها را به یک انتخاب محبوب در بین طراحان داخلی تبدیل کرده است.

  • نور: استفاده از مواد جامد مات در دیوارهای متداول، به سرعت باعث بسته شدن فضای کار و ایجاد یک فضای  تاریک و ناخوشایند در دفتر می شود. پارتیشن اداری شیشه ای اجازه می دهند نور طبیعی آزادانه در سرتاسر محل جریان داشته باشد. هزینه های روشنایی را کاهش داده و به تقویت روجیه کارکنان کمک می کند.
  • دید: یکی از دلایل کلیدی محبوبیت دفاتر با طراحی باز این بود که روسای شرکت ها به این نکته توجه کردند که با چنین طراحی، کارکنان بیشتر احساس می کنند عضور یک تیم هستند و در نتیجه اگر همه بتوانند یکدیگر را ببینند، عملکرد بهتریی خواهند داشت. شیشه جلوه بسیاری به فضا می دهد و در عین حال، فضای خاصی را به هر کارمند اختصاص می دهد و به دلیل باز بودن خطوط دید، محیط کار بزرگ تر و صمیمی تر به نظر می رسد.

  • عایق صدا: یکی از ایرادات دیزاین باز ادارات، سر و صداست. با توجه به اینکه همه از یک فضای باز یکسان استفاده می کنند، حجم سر و صدا می تواند مشکل ساز باشد و برخی افراد نمی توانند با وجود حواس پرتی، به طور موثر کار کنند. شیشه با اجازه دادن به تقسیم فضا، جلوی انتشار صدا در بخش های دیگر را نیز می گیرد و این مشکل را برطرف می کند.
  • انعطاف پذیری: از آنجایی که پارتیشن اداری شیشه ای از پنل های تک شیشه ای ساخته می شود، ایجاد فضاهایی با شکل های مختلف و پیکربندی پارتیشن ها به روش های محتلف بسیار آسان است.
  • هزینه: شیشه یک ماده در دسترس و مقرون به صرفه است. می توانید قیمت شیشه را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین نصب و برداشتن آن بسیار آسان است و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ساختمان می شود، به خصوص زمانی که نوبت به طراحی مجدد فضا می رسد.

 

جام تک گلس با بیش از 20 سال سابقه در زمینه نصب و ساخت انواع شیشه و پارتیشن های شیشه ای، آماده است تا سفارشات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت، طراحی و اجرا نماید. می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ها با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر نمایید تا با شما تماس حاصل نماییم.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید.
تلفن همراه صحیح نمیباشد
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
کدامنیتی
کد امنیتی صحیح وارد نشده است

 

 

دیدگاه ها (0)

.

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

Posting comment as a guest.
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location
مشاوره و پشتیبانی: 09121388945